خدمات موزیک دی جی

  • ۰
  • ۰

این موسیقی را می توان به عنوان زیر سبکی از موسیقی سنتی B&R نیز در نظر گرفت. جریان اولیه این موسیقی از اوایل دهه هفتاد و در شهرهای ایالات متحده آغاز شد. نخستین آثار Rap در اواخر دهه هفتاد و اوایل دهه هستاد پا به عرصه گذاشتند. این ترانه ها امروزه به نام Old School Hip Hop شناخته می شوند. موسیقی Rap چه در نواحی شرقی و چه نواحی غربی پیشرفت بسیاری داشت و به سرعت تبدیل به یکی از محبوب ترین سبک های موسیقی گردید. مرکز اصلی این موسیقی در شرق شهر نیویورک و در غرب شهر لس آنجلس است. در سال های آغازین این موسیقی، نواحی شرقی تاثیر بیشتری در این سبک داشتند اما به تدریج و در اوایل دهه نود این جریان به سوی غرب منتل شد. به سرعت و با گسترش این سبک زیر شاخه های بسیار زیادی از آن منشعب شدند که برخی بر مبنای فرم و برخی دیگر نیز بر اساس تقسیم بندی های جغرافیایی و نژادی بودند. موسیقی Alternative Hip Hop از جمله سبک هایی بود که در اواخر دهه نود به محبوبیت بسیار بالایی دست یافت و زمینه را برای پیدایش سبک Jazz Rap نبز فراهم کرد. این موسیقی به سرعت هر چه تمام از مرزهای آمریکا خارج شد و پایگاه های قدرتمندی در کشورهایی چون بریتانیا، فرانسه، آلمان، ترکیه، مکزیک و … یافت. این موسیقی با سبک های گوناگونی چون Heavy Metal و Electronica نیز ترکیب شده است که هر کدام زیر شاخه های بسیاری ایجاد کرده اند. Hardcore نیز یکی دیگر از شاخه های این موسیقی است که با اقبال بسیاری مواجه گشته است.

انواع سبک های موسیقی

 

rapping  ، Dijing  همراه با Breakdancing  و Graffiti  ساخته شده است این چهار عنصر برای تصنیف کردن هیپ هاپ حتمی می باشند.

هیپ هاپ حرکتی بود که در شهر نیویورک توسط جوانان آمریکایی آفریقایی تبار در اوایل دهه ۱۹۷۰ بنیاد نهاد شد.

موزیک هیپ هاپ عبارت است از بیشترین rapper  ها که غالبا بیان کننده نوعی بیوگرافی شخصی و داستان سرایانه است که با فرم اشعار ریتمیک ساخته شده است قافیه وزنی و شباهت نوایی و آغاز با چند کلمه پیاپی با یک حرف متشابه و پسوند های قافیه دار از مشخصه های همیشگی آن است. بعضی اوقات یک آهنگ می تواند بدون کلام باشد مانند یک ویترین از مهارت های تولید کننده به واسطه ی  DJ  هیپ هاپ در نیویورک زمانی شروع شد که   DJ  ها یه طور مجزا از ترانه های دیسکو و فانک تحویل یافته بودند. نقش ایتدایی از MC  مطابق مطرح کردن  DJ  بود و موزیکی بر حسب بر انگیختن شنوندگان MC  ها بواسطه صحبت کردن ما بین ترانه ها و یا بیان تشویق  مطابق رقص ، یا تبریک و درود فرستادن و یا شوخی نزد شنوندگان دنبال شد که سر انجام این تکرار ، به روش و سیکی تبدیل شد و شناخته شد مانند  rapping  از ۱۹۷۹  هیپ هاپ مطابق یک موزیک تجاری داخل جریان اصلی آمریکا شد. در دهه ۱۹۹۰ یک فرم از هیپ هاپ  gangsta rap  گفته شد که به عنوان یک قسمت بزرگ از موزیک آمریکا شروع شد با مباحثه بر فراز اشعار معنی دار و ستیزه جویان که ترویج و ترفیع پیدا کرد به سوی خشونت ، تندی ،، بی حرمتی ، بی قاعدگی ، استفاده از داروهای مخدر ، و تنفر از زن. یا آغاز ششدن سال ۲۰۰۰ هیپ هاپ به عنوان یک جز اصلی و طبقه بندی قابل اهمیت از ترسیم های آماری موزیک پاپیولار در آمد و مورد استفاده در خیلی از شیوه ها در سراسر دنیا شد. سازهای مورد استفاده در هیپ هاپ عبارت اند از : ترنتبل ، رپینگ ، درامز ماشین ، سمپلر ، سینتی سایزر ، هیومن بیتبوکسینگ .

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

  • ۹۹/۱۰/۱۳
  • هانیه اکبرپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی