خدمات موزیک دی جی

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
تاریخپه شرکت تکنیک

Technics

(Technics (Tekunikusu  یک نام تجاری ژاپنی برای تجهیزات صوتی شرکت پاناسونیک  است. از سال 1965 پاناسونیک تحت این نام تجاری ،  محصولات متنوعی از قبیل انواع Turntable ، آمپلی فایر ، گیرنده ، نوار کاست ، پخش کننده CD و بلندگو را برای فروش در کشورهای مختلف تولید کرده است. این برند برای تولید یک سری از تجهیزات صوتی سطح بالا ساخته شده بود تا در برابر مارک هایی مانند Nakamichi به رقابت بپردازند.

Technics  با عنوان یک نام تجاری برای بلندگوهای پریمیوم که در سال 1965 توسط ماتسوشیتا در داخل کشور به بازار عرضه شد معرفی شد. علی رغم اینکه در ابتدا برای بازاریابی تجهیزات سطح بالای خود دچار مشکل شده بود ، در اوایل دهه 1980 تکنیک ها طیف وسیعی از تجهیزات را از سطح ورودی تا سطح بالا به بازار عرضه کرد.اولین direct-drive turntable (بدونه تسمه)توسط شوشی اوباتا ، مهندس ماتسوشیتا (در حال حاضر پاناسونیک) ، مستقر در اوزاکا ، ژاپن اختراع شد. وی تسمه را از بین برد و در عوض موتور را  مستقیماً به صفحه  بر روی  رکوردر وینیل مستقر  کرد. این پیشرفت چشمگیر نسبت به سیلندرهای تسمه ای قدیمی از نظر Turntablism ها بود ، زیرا مدل های تسمه ای قدیمی دارای زمان شروع کند و در معرض ساییدگی و پارگی در هنگام backspinning یا Scratching   قرار داشتند. در سال 1969 ، ماتسوشیتا اختراع اوباتا را با نام SP-10 به عنوان اولین direct-drive turntable  در بازار حرفه ای ارایه کرد.

در سال 1972 ، Technics اولین سیستم autoreverse  نوار کاست با مدل  RS-277US خود ساخت و در سال 1973 اولین تکنیک ضبط صدای three-head را  (تکنیک RS-279US) معرفی کرد.در سال 1976 ، تکنیک دو belt-driven turntables را برای بازار انبوه ، SL-20 و SL-23 معرفی کرد. تفاوت اصلی بین این دو مدل ویژگی اضافی عملکرد نیمه اتوماتیک در SL-23 به همراه کنترل سرعت قابل تنظیم با نور داخلی بود. آنها مشخصات فنی و ویژگی هایی را ارائه دادند  که در زمان معرفی ، SL-20 و SL-23 که به ترتیب 100.00 دلار و 140.00 دلار فروخته می شدند ، در آن زمان تکنیک استاندارد عملکرد جدیدی را برای turntables ارزان قیمت تعیین می کرد. 

دستگاه دی جی

 

 

منبع:topstage.ir

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

 

  • هانیه اکبرپور