خدمات موزیک دی جی

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تاریخچه چند برند معروف

هیچ موفقیتی اتفاقی نیست.اکثر برندها و شرکتهای بزرگی که امروزه اسم انها سر زبان هاست روزی کار خود از یک کارگاه یا فروشگاه کوچک اغاز کردند.در این مقاله با تاریخچه چندی از این نام های مشهور که عرصه در موسیقی و تجهیزات الکترونیکی فعالیت دارند آشنا خواهیم شد.

AMOOZESH DJ
 
 

PIONEER

 

شرکت پایونیر ( پیونیا کابوشکیکی-گایشا) که معمولاً به عنوان پایونیر خوانده می شود ، یک شرکت چند ملیتی ژاپنی مستقر در توکیو ، ژاپن است که در محصولات سرگرمی دیجیتال تخصص دارد. این شرکت توسط Nozomu Matsumoto در سال 1938 در توکیو به عنوان یک تعمیرگاه رادیو و بلندگو تاسیس شد. از آن زمان ، پایونیر ، به نام خود صادق است و در صدر نوآوری هایی تجهیزات الکترونیکی صوتی قرار گرفته  تا  بهترین خدمات را به مردم در سراسر دنیا ارایه دهد.

امروز Pioneer یک رهبر جهانی در محصولات الکترونیکی برای بازارهای خودرو ، خانه و تجارت است ، که از نقش مهمی در معرفی نوآوری هایی مانند دیسک لیزری (1979) ، دستگاه پخش سی دی اتومبیل (1984) ، ناوبری اتومبیلGPS (1990)  DVD- پخش کننده ویدیو (1996) ، صفحه نمایش پلاسما با کیفیت بالا (1997) و صفحه نمایش الکترولی آلومینیوم آلی OLE 1997. تا به امروز دارد. پایونیر همچنان سرگرمی ها و محصولات الکترونیکی مبتکرانه و پیشرفته را تولید و روانه بازار  می کند.در مارس 2015 ، Pioneer بخش تجارت تجهیزات DJ خود را به کمپانی KKR فروخت که در نتیجه آن ،  Pioneer DJ به عنوان یک نهاد جداگانه و مستقل تاسیس شد.بخشی از تاریخچه محصولات در پایین مشاهده می کنید

 
تاریخپه شرکت پایونیر
 
 

منبع:topstage.ir

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

  • هانیه اکبرپور