خدمات موزیک دی جی

  • ۰
  • ۰

اگر می خواهید دی جی یاد بگیرید یا مهارت های خود را بهبود ببخشید، اما وقت بسیار کمی دارید، شاید احساس کنید این یک رویای غیرممکن است. اما اینگونه نیست – و در این نوشتار خواهید آموخت که چگونه هر کسی، هرچند مشغول باشد، می تواند دی جی را در زندگی خود جای خواهد داد.

بله تمرکز و سازماندهی بسیار خوب مورد نیاز شما هستند و ما دقیقا به شما نشان خواهیم داد که چگونه به عنوان یک دی جی رشد کنید و موفق شوید. حتی اگر یک دی جی تازه کار باشید یا گرفتاری شما سرسام آور است.

چیزی که روشن است این نوشتار برای کسانی نیست که از دی جی کردن خود خوشحال هستند و یا در مورد اصول اولیه ی دی جی کنجکاو هستند. این نوشتار یک استراتژی برای کسانی است که در زمینه های دیگری موفق می باشند اما همچنان می‌خواهند یک دی جی خوب هم باشند و به آن گرایش دارند و برای نداشتن زمان کافی از آن ناامید شده اند.

چیزی که در این نوشتار خواهید خواند:

یافتن زمان: آشنایی با استراتژی

گام نخست: آرمان های درستی را برگزینید

گام دوم: کارها را شناسایی و برای آنها برنامه ریزی کنید

گام سوم: کار را انجام دهید

گام چهارم: خودتان را در جهان دی جی کردن فروببرید

در زیر چکیده ای از این استراتژی آورده شده است. بهترین بخش آن این است که اگر هر زمان احساس کردید راه خودتان را گم کرده اید، می‌توانید این استراتژی را به کار بگیرید .

آرمان های درستی را برگزینید

گام نخست: آرمان های درستی را برگزینید

بسیاری از مردم در یافتن زمان برای دی جی موفق نمی‌شوند، زیرا آنچه که می‌خواهند به دست آورند را به دقت مشخص نکرده اند و بنابراین قبل از اینکه واقعا آغاز کنند ناامید خواهند شد.

آنها کمتر از اندازه ای که دوست دارند دی جی می‌کنند و هنگامیکه تمرین می‌کنند احساس می‌کنند کارها را بدرستی انجام نمی‌دهند و همچنین احساس می‌کنند که تنها دی جی می‌کنند و در واقع به چیزی نخواهد رسید. داشتن یک آرمان خاص برای درست کردن چنین ذهنیاتی میباشد.

برای آغاز باید به این باور برسید که همه چیز به یک باره انجام نمی‌شود و باید پله پله پیش بروید و اهداف خودتان را رده بندی کنید. این راه کار می‌گوید که نیازی نیست همه کارها را باهم انجام دهید و یا همزمان به همه آرمان هایتان برسید و یعنی اینکه یک گزینش درست و عاقلانه بسیار مهم میباشد.

-هدفی را برگزینید که واقع گرایانه باشد و همچنین شور و هیجان شما را برانگیزد. (برای نمونه بهتر شدن در میکس نخستین هدف شما است اما ساخت یک میکس با ۱۰ گذر بسیار خوب یک هدف بهتر است) پس این بسیار ارزشمند است که اهداف خودتان را به خوبی تجسم کنید و جزئیات آن را بنویسید.

-رویاپرداز باشید. نیازی نیست هدف شما اجرای ست دی جی در برنامه ها باشد. برای تبدیل شدن به یک دی جی خوب باید در پنج زمینه اصلی یعنی : ۱. کار بار ابزار ۲.گزینش موزیک ۳.یادگیری تکنیک ۴.پلی کردن ۵.پروموت کردن خودتان پیشرفت نمایید.

-روشن کنید چرا می‌خواهید به آرمان هایتان برسید. هنگامی که به آن دست یافتید فکر می‌کنید چه حسی خواهد داشت؟ از دستاورد خودتان به چه کسی خواهید گفت؟ این دستیابی اجازه انجام چه کاری را به شما می‌دهد که پیشتر نمیتوانستید آن را انجام دهید؟ و…

-زمان پایان را تعیین کنید. نود روز یک زمان خوب و کافی برای انجام یک کار ارزشمند است. پس یک کار ارزشمند را در زمان ۹۰ روزه انجام دهید ، نه آنکه برنامه ریزیتان اندازه ای طولانی باشد که در این بین بخواهید هر کاری را آغاز کنید. تعیین یک هدف یک ساله تقریبا بگونه ای است که نمی‌توانید بیدرنگ وارد عمل شوید زیرا زمان زیاد است، اما هدف ۱ هفته ای یعنی اینکه آن هدف به اندازه کافی هیجان انگیز باشد و بلندپروازانه هم نباشد که بخواهید برای انجان ندادنش به دنبال بهانه باشید.

-آن را علنی کنید. خواه به دوستانتان بگویید یا هدف خودتان را در رسانه های اجتماعی به مخاطبان خود بگویید. اشتراک گذاری هدف شما بیدرنگ باعث می شود تا شما نسبت به آن پاسخگو شوید.

کارها را شناسایی و برای آنها برنامه ریزی کنید

گام دوم: کارها را شناسایی و برای آنها برنامه ریزی کنید

داشتن هدف کافی نیست زیرا هدف شما نتیجه ی تلاش های شما است و باید یک نقشه و برنامه ریزی برای رسیدن به آن هدف برای خودتان درست کنید. نخست وظایف و کارهای مورد نیاز برای دستیابی به هدفتان را بیابید و آنها را اولیت بندی کنید و حتما زمان تمرین دی جی خودتان را به تقویم بیافزایید و سعی نکنید بخواهید بیش از اندازه تمرین کنید و ره یک ساله را یک شبه بروید. به اندازه تمرین کنید و این را بدانید که تمرین های مکرر و همیشگی به همراه استراحت بهتر از یک تمرین بی وقفه می باشد.

کار را انجام دهید

گام سوم: کار را انجام دهید

نه خرید تجهیزات دی جی نه تصور کردن حضور شما در یک اجرا و نه حرف زدن با دوستانتان درباره آن کارها شما را به جایی نمی‌رساند. تنها چیزی که شما را به رویاهایتان نزدیک میکند همان کاری است که باید برای پیشرفت انجام دهید و بدون معطلی اجرای برنامه ریزی خودتان را آغاز کنید. منتظر آمدن روز شنبه نباشید. برنامه ریزی شما بر اساس زمان های خالی شما انجام شده و هنگامی که به زمان انجام کاری در برنامه خود می‌رسید تنها باید آن کار را انجام دهید و پشت گوش نندازید.

خودتان را در جهان دی جی کردن فروببرید

گام چهارم: خودتان را در جهان دی جی کردن فروببرید

این به معنای آن نیست که هر روز و شب خود را سر برنامه باشید و از ۷ روز هفته ۸ روزش را بیرون باشید. واقعیت این است که جهان دی جی بسیار گسترده شده است و هر جایی را که نگاه کنید میتوانید حضور دی جی ها را متوجه شوید. تا جایی که میتوانید درباره موزیک و دی جی یاد بگیرید، رسانه های اجتماعی دی جی های بزرگ را دنبال نمایید و از کارهایشان آگاه باشید و اجراهای آنها را به دقت گوش داده و بررسی نمایید .

سرویس های پخش آنلاین مانند SoundCloud و Spotify را برای خود نصب کنید و کارهای هنرمندان مورد علاقه خود را دنبال کنید. هرجایی که زمانی گیر آوردید موزیک گوش دهید و این کار را تبدیل به یک عادت کنید. فیلم های مستند، کلاب و فستیوال را نگاه کنید و ایده بگیرید. کتاب در پیوند با موزیک بخوانید و مجلات دی جی را دنبال کنید. رسانه های اجتماعی را بصورت هوشمندانه بکارببرید و زمان خودتان را سر چیزهای پوچ از دست ندهید. زمان طلا است، از این زمان بهره کامل و خوبی ببرید و هنگامی که احساس کردید و در خودتان دیدید زمان یک اجرا و رونمایی رسیده برنامه ای را ترتیب دهید و دوستانتان را برای دیدن هنرنمایی شما و خوشگذرانی آخر هفته دعوت کنید و با تکرار این مراحل به جایگاه دلخواهتان نزدیک شوید.

  • ۹۹/۱۲/۱۰
  • هانیه اکبرپور

نظرات (۱)

خیلی ممنونم مطلب خیلی خوب و روشنگری هستش <3 ممنونم ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی