خدمات موزیک دی جی

  • ۰
  • ۰

دی جی ها در کلاس های مختلفی به صورت A–B–C–D دسته بندی می شوند! دستمزدی که دی جی ها دریافت می کنند ربط مستقیمی با سطح و کلاس فعالیتشان دارد! اینکه یک دی جی در چه سطح و کلاسی قرار می گیرد به سطح دانش موسیقایی و فعالیت های استدیویی او مرتبط است!

در سطح بین المللی ، دی جی هایی که مسلط به علم موسیقی ، نوازندگی ، آهنگسازی و تنظیم هستند در کلاس A قرار می گیرند! در این سطح شخص DJ ساخته های خود را در فستیوال ها و کنسرت هایی که معمولا به واسطه شهرت این افراد با استقبال فراوانی مواجه می شود، اجرا می کنند!

دی جی های کلاس B افرادی هستند که آهنگی منحصر به فرد از خود منتشر نکردند! در عوض با شناختی که از علم تنظیم دارند اقدام به ساخت ریمیکس و ایجاد تغییرات جذاب در آهنگ های مطرح می کنند!

عمده مخاطبان DJ ها افرادی هستند که برای Dance به Disco یا Club می روند! اگر یک دی جی تخصصی در زمینه آهنگسازی و تنظیم و ریمیکس نداشته باشد ، اما به فنون دی جی گری واقف باشد! در کلاس C قرار میگیرد! این اشخاص که تعدادشان به مراتب بیشتر از دی جی های کلاس A و B می باشد ، در کلاب های شبانه نه چندان مطرح، به اجرا می پردازند! البته دی جی های کلاس B و حتی A هم برای کسب درآمد بیشتر در کلاب های مطرح با دستمزدی بالاتر به اجرای برنامه می پردازند!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی