خدمات موزیک دی جی

  • ۰
  • ۰

با دیگران بازی

Sara Simms & ENDO.

سارا ماجول

در حالی که DJing است که اغلب از به عنوان یک فعالیت یک مرد فکر کردم، هیچ مردی یک جزیره است. DJing تفریح ​​و سرگرمی سرگرم کننده است که می تواند در جفت و یا گروه انجام می شود و بسیار از بازی با دیگران آموخته می شود وجود دارد. پیدا کردن یک DJ دوستان (ترجیحا کسی است که کمی بهتر از شما!) و یک جلسه چند جام جم. برخی از چیزهایی که می تواند انجام دهد عبارتند از: مخلوط کردن متناوب آهنگ، نوبت گرفتن خاراندن، و یا انجام چیزی بیشتر موسیقی مانند بدانند یک راه برای انجام تولیدات خود را با هم زندگی می کنند. این دوست می تواند به به کسی که شما می توانید یک سری اقامت و mixtape با شروع، و یا بهتر است کسی که می تواند شریک زندگی خود را تبدیل به تولید تبدیل شود.

یاد بگیرد که

Maschine

اگر شما در مورد DJing جدی هستید، سپس آن را فوق العاده مهم است که شما یاد بگیرد که. این فقط به عنوان به عنوان یادگیری به DJ به عنوان آهنگ های خود را کارت تلفن خود را به عنوان یک DJ می شود ضروری است. بسیاری از دی جی محبوب امروز به عنوان تولید را شروع کرده اند و دی جی بعدا در زندگی حرفه ای خود شد. DJing و تولید هنوز هم فعالیت های بسیار متفاوت هستند، اما در حال تبدیل شدن به هم پیوسته این روزها با نوآوری های جدید مانند NATIVE INSTRUMENTS ساقه و سیستم عامل های تولید مثل Ableton زنده.

بخشی از یک صحنه

Sara Simms & Hardwell.

Hardwell

بهترین راه برای تبدیل شدن به شناخته شده به عنوان یک DJ است که بخشی از یک صحنه. وقتی که شما تمرین نیست، اویختن در باشگاه ها، برای دیدن دی جی مورد علاقه خود را بازی کنید و به اطلاع مردم. اگر شما رو عشق واقعی برای موسیقی پس از آن هر چیز دیگری که شما نیاز دارید در حال رفتن به به محل سقوط اگر شما را به تلاش. آیا آشنا مروج، دیگر دی جی، برچسب صاحبان، عکاسان و دیگر افرادی که در احزاب است. شما نیاز به رفتن به تمام مخاطبین دیگر شما را ملاقات بنابراین انجام شود به نوعی به دیگران و گسترش عشق کم است. بیشتر از همه، برخی از پاپ در حالی که شما در آن هستید!



برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی